tisdag 15 juni 2010

Morgonpigg

Ja, det är jag idag. Förvånande att jag gick upp när klockan ringde vid halv sju, faktiskt. Fick världens ryck i natt och kunde inte sova, låg bara och vände på mig hela tiden. Så ikväll kommer jag slockna som en gris. Eller ja, känner jag mig själv rätt så kommer jag slockna som en gris någon gång mitt på dagen. Jepp.

Men är uppe nu i alla fall, klockan är 07.08 och om cirkus tio minuter ska jag åka in med Kajsa till actic för att träna lite. Det är gött. Bra sätt att börja dagen på. Även om jag kommer vara avliden senare.. Men äsch, det är sådant man får ta.

Annars idag är det inte mycket som händer, ska maila chefen lite (eftersom hon är omöjlig att få tag på på telefon) och fråga en del grejer, men annars ingenting.
Ska ringa en av de personer jag saknar mest ju nu också, det behöver jag.

Men, ska dricka upp kaffet och dra sedan.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar