torsdag 10 juni 2010

The day!

Dagen:
Cykla ut till mams och paps, hämta bil + mamma, träna. Gick kanoners, men trodde fan knappt jag skulle kunna köra hem sedan. Mamma kommer ha världens träningsvärk imorgon, hihi :) Blev en del konditionsträning eftersom mamma först skulle få nytt program och sedan köra igenom det, så det var gött.
Bilade hem till mor och far där grejer hämtades, och sedan vidare till mormor för frukost. Hittade några böcker som jag tog till min ägo, inte helt fel.
En snabbis hem till mig för att hämta/lämna grejer, och sedan vidare ut till mams och paps igen. Glömde mobilen hemma men orkade dårakt inte hämta den, och jag måste säga att det har varit en ganska skön mobilfri dag! Slocknade en stund på päronens nya soffa, den är gudomlig att sova i.
Hoppade upp på cykeln och tog mig ut till Lindsdal för andra och sista bredvidgången. Gick som en dans och hade faktiskt en del att göra nästan hela dagen, tack för all hjälp och info allihopa! Det här kommer bli en kanonsommar!
Tog återigen cykeln, men då hem istället. Kom hem för cirkus tjugo minuter sedan (dvs. runt 22.20) och ja, nu står jag här vid min köksbänk.

Snart ska jag gå och däcka i sängen, så fort jag kollat klart fejjan åde vill säga. Morgondagen blir städdag. Det ser nämligen ut som fan i min lägenhet. Mamma sa "här ser ut som.." och pappa hade suckat och stängt dörren. Ungefär. Men, så går det ibland. Imorgon blir det städning i alla fall!
Kvällen imorgon blir mys med mamma och pappa, har blivit lovad mat och öl. Me like a lot :)

Nähe, dags att hitte på något roligare.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar