onsdag 23 juni 2010

Idag

Idag är det den 23 juni. Idag skulle jag ha lekt med Yocke, men hans jobb är bajs så det sket sig. Idag ska jag istället träna och leka med Lollo. Och så kanske jag skulle träffa André ikväll. Men det får vi se, vi vet ju hur det brukar gå med det dära.. haha :P

Har fortfarande inget internet, tattar på Kajsa & Eriks trådlösa nu. Det funkar ända ner hit, tydligen. Ska ringa bredbandsbolaget när jag kommer hem sedan och fråga varför de är dumma i huvudet. För exakt hur överlever man utan internet i dagens samhälle? Näe, just det. Särskilt inte just nu med folk som åkte hem och andra man vill prata med. Jag är ingen telefonmänniska. Faktiskt!

Men jahapp. Dags för mig att hitta kläder och packa träningsväskan, för idag är det gymet som gäller.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar