tisdag 22 juni 2010

Ah, kaffe

Detta underbara ting. Det får mig att överleva de flesta morgnar med ett leende på läpparna!
Igår busade jag. Lekte lite med Lollet, sedan drog vi in till staun till O'learys där Peter och hans vän Jesper satt. Hängde med dem, kollade lite fotboll och skrattade sjukt mycket. Traskade hemåt för att käka etc, de där herrarna kom efter. Emelie kom också, jisses vad längesedan det var man såg henne. Trevligt var det!
Efter ett tag gick vi över till Lollo2 för att dricka lite öl och spela tv-spel. Det blev mycket öl och mycket tv-spel. Var hemma runt tvåisch, vilket inte är att rekommendera när man ska upp klockan sju. Så är lite småtrött nu, faktiskt. Ska iväg på läkemedelsutbildning snart, tur att man inte är bakis i alla fall!
Nä, usch Johansson, det var fan inte bra av mig. Men roligt var det, sjukt roligt faktiskt. Och Lollet ska komma hem till mig och leka idag, det tycker jag om massamassamassa! Första gången hon ser min lägenhet!

Äh. Dags att dona mig.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar