onsdag 9 juni 2010

Hmm..

Jahapp. Vaknade idag. Med ett leende på läpparna, som vanligt. Men det försvann ganska fort, för i drömmen skulle jag ha gått till skolan idag. Det ska jag inte alls. Det är ingen skola, den tog slut för sommaren förra veckan. Så jag blev besviken. Och lite ledsen. Så ikväll ska jag nog ringa någon av nötterna jag saknar, har inte bestämt mig för vem än bara.
Näe, det var inte roligt alls att komma på att det inte är skola idag, och inte på nästan tre månader. Faktiskt.

Men jaha. Dagen ser ut som följande:
- träning
- introduktionsmöte på Stensberg
- mat
- LEKA MED JENN!

Den där sista delen gillar jag mycket. Har inte sett henne på ett tag nu, så det ska bli underbart, även om det bara blir några timmar :)
Hon är så bra, den damen!

Annars?
Inte mycket.
Åt fiskpinnar på macka till frukost idag. Det var faktiskt helt okej. Måste inhandla pålägg när jag cyklar hem i eftermiddag. Och så ska jag runt Carros och hämta ägg. Ska äta ärtsoppa och plättar idag. mums :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar