söndag 13 juni 2010

Söndag :)

Idag är det söndag. Igår var det lördag. Igår var det fest hos världens bästa. Så sjukt bra var det! Tacos och vin och grejer.. Underbart :) Blev Vallen efter ett tag, och det var sjukt roligt. Träffade en del folk som man inte sett på länge, så skoj! Ja, helt enkelt var gårdagen faboulus, måste jag säga!

Idag blir det kalas, men innan det ska jag fan ge mig ut och försöka åka inlines. Faktiskt. Det kommer bli spännande, för jag har inte gjort det på länge, men det kan ju inte vara sådan jävla skillnad mot att åka skridskor. Och det blev jag ju en jävel på i vintras :P

Så, dags att dra. Wish me luck!
(förresten, dag 2 utan snus går än så länge bra! men det kommer nog.. :p)

cool innan jag hoppade på Kalle till Jenn&Johan
Fågeldansen. Fiona och Johan :D
Jenn, Angi och My!

Tack för en underbar kväll :)

1 kommentar:

  1. jag har varit snusfri i två veckor imorgon! DU KLARAR DET!!! :)

    SvaraRadera