tisdag 29 juni 2010

Promenix

Eftersom jag som sagt var inte har något liv, tog jag tag i mig själv och gick ut och traskade en sväng i den sköna solen. Det var fantastiskt skönt, måste jag säga. Och för första gången på länge gjorde jag det utan musik, och det var helt okej det också. Faktiskt. Så nu kommer jag nog variera lite med och lite utan musik, i think. Grymt skönt var det i alla fall, varmt som i en bakugn - i love it! I vintras lovade jag mig själva att jag inte kommer gnälla på värmen den här sommaren, och det ska jag inte heller. Älskade sol
Tog med mig kameran med och tog lite pix :)


i traskandets stund!

Var runt vid bergaviksbadet. Midsommarstången ser ut som den fick i sig lite för mycket förra helgen.. Inte helt ok, faktiskt!

Yes, uppifrån åde.

Nu ska jag packa träningsväska och lite sånt, ska in och träna innan det är dags för Calle på larmtorget.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar