torsdag 17 juni 2010

PAIN

Ja, smärta alltså. Jag har ont. Och det är inte i huvudet för att jag är bakis, det är i magen för att jag har mensvärk. Me do not like at all. Faktiskt.
Så om en stund ska jag lägga mig i sängen och dö lite. Tove hade ett bra knep sist som jag ska testa idag. En plastpåse med varmt vatten och sedan en kökshandduk runt. Som en sådan där vetekudde fast utan kudden liksom. Och vetet. Plus vatten. Men själv konceptet är samma.

Igår var det i alla fall student. Jonas tog studenten, och det skulle firas. Vi var borta på KAGG och kollade när han sprang ut, sedan satt vi och väntade på att han skulle komma tillbaka med lastbilen :P Hittade även en Nickie som tog studenten, och Lolls och Peter som var där med henne. Shiet vad kul det var att se dem igen, så längesedan nu. Så, jag tvingade Lollo att ringa mig på söndag, för jag vill leka med henne :)
Träffade även Dannish, och det var ju hundra år sedan sist. Kul var det!
Fiona, jag och Daniel drog hem till Björkenäs, jag fick köra biilen. Nananana :D haha. Sedan blev det käk och dricka och förbannat skoj helt enkelt. Höll på att skjuta mig själv för att jag inte kände igen Shan, det var faktiskt rätt pinsamt och mycket dåligt av mig.. Haha. Men han har ju blivit lång :P haha.
Jesper däremot kände jag igen, hade jag inte gjort det så hade jag nog gått därifrån :P
Men en bra kväll med roligt folk.
Fiona kom och körde hem Jenn, och sedan åkte hon, jag och Johan in till stan och satte oss på Krögers en stund. Det var mys. Tog en sväng bort till Vallen och checkade läget, jävlarihavet vad folk det var där. Haha.
Sedan, när Fion skulle skjutsa hem oss, blev vi sittande länge i bilen och pratade.

Men jahapp. Dagen ska förhoppningsvis spenderas med Yocke, ska se om han är vaken snart :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar