tisdag 15 juni 2010

Slocknade

Yes, somnade en stund. Eller jag, sov mig igenom stort sett hela Portugal-Elfenbenskusten. Eller, jag såg första 20 typ. Men den var faktiskt mördande tråkig. Det enda roliga var ju Ronaldos slägga som drog i stolpen.. ah, vad han hade varit värd det målet. Han är ju helt enkelt så jävla bra!

Nu dricker jag kaffe för att vakna till lite, sedan ska jag nog gå ut och gå en sväng innan Brasilien-Nordkorea börjar. Den är faktiskt värd att se på. Om jag kan hålla mig vaken.. haha, men det märker vi!

Imorgon blir det in för fotografering till sommarjobbet, träning och så ska jag faktiskt på en student i år. Jonas tar studenten, så ska dit och gratulera och så vidare. Trodde inte det skulle bli någon i år, men tydligen. Det känns gött, det är en tradition jag inte vill missa. Jag älskar gå på studenter och se alla lyckliga människor lämna skolan, att gå på studentskivor och se alla helt uppe i det blå. Det är magiskt och får mig att tänka tillbaka på min egen fantastiska studentdag.

Men jahapp.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar