onsdag 16 juni 2010

Godmorgon världen!

Vilken underbar dag!
Vaknade och massa sol bara lyste in i mitt ansikte. Det är sådana mornar det är lätt att kliva upp ur sägen. Fast jag klev inte upp med en gång, utan det gjorde jag när dörrklockan ringde vid fem i åtta. Det var Kalmarhem. Eller ja, inte hela företaget förstås, men en kille därifrån. Han satte upp en ny brandvarnare, så nu har jag det också. De är rätt snabba på det där stället, det måste jag säga. Skickade in felanmälan båda på brandvarnare och tvättmaskin igår, idag kom dem. Och de hade kollat tvättmaskinen med, så den skulle fixas. Gutt säger vi om det :)

Men dagen ser ut som följande:
- cykla in till stan, ta foto för ID-kort till jobbet
- träna
- handla lite mat
- hem, käka lunch, fixa till mig
- Jonas tar studenten :)

Gutt ska det bli :)
Äsch, annars inte mycket nytt härifrån.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar