lördag 12 juni 2010

:)

Kvällen har varit nice. Drog mig ut till mor och far, fick gott käk och öl. Me like! Pratade massa, och framtiden ser inte helt fel ut alltså.
När kvällningen kom tog jag Kalle och cyklade bort till Andersson&Johansson, där det var lite kalasande! Satt där några timmar och drack några mer öl, mycket trevligt. Tog cykeln hem och var hemma innan tolv, sådana utekvällar gillar vi :)
Och måndagar, de kan vara rätt fina ibland de också, har jag märkt!

Men, nu är alltså sista snusen tagen. De är slut, och det ska inte bli fler. Just nu, i min onyktra hjärna, kan jag inte riktigt koppla varför jag ska sluta. Men innerst inne så vet jag att jag vill, måste och kan. Så det ska gå! Yeah! Heja mig.

En annan sak. And the truth is.. that i miss you, so!
Allihopa saknar jag faktiskt. Jag vill gå i skolan. Nu!
Men, nu sova.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar