lördag 5 juni 2010

Sådärja

Idrott, rörelse och hälsa 1-30 (dock med en del bortfall)
<3

Nu har jag varit i staun och hämtat nyckel hos Sanna. Stannade där en stund för att fika lite med henne och hennes föräldrar. Mys var det. Lite tråkigt att säga hej då, det kommer ju dröja innan vi ses.. :(
Efter Sanna sprang jag upp till Carro och hämtade mig ps2, vilket betyder att jag nu kan titta på film. Me like. Men inte kul var det att gå upp dit ändå. Massa som var urplockat och ingen Caroline där. Även om jag visste att det skulle vara så, så var det lite ledsamt.
Svängde förbi BBS på vägen hem också, skulle hämta min och Sannas MiniAnne hos Tomas. Stod ute i solen och pratade med honom en stund med, riktigt trevligt.

Kom precis hem, ska bara slänga i mig en macka och sedan bär det av till Öland med grannarna. Riktigt gutt ska det bli, jag är sjukt badsugen efter allt cyklande :p haha.

Nähe, packa det sista.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar