söndag 6 juni 2010

Söndag!


Idag är det söndag, och Sveriges nationaldag. Den 6 juni, med andra ord. Och idag ska jag ge mig av till Lindsdal, jag ska se hur lång tid det tar att cykla dit, så jag vet det. Ska ju jobba därute i sommar, och imorgon är första bredvidgången. Så det kan vara bra att veta, eftersom jag har planerat att utöka min vardagsmotion till att cykla dit och hem, nämligen :)
Så det ska jag testa idag. Även om det ibland blåser somfan. Men, äsch, då vet jag ju bara hur lång tid det tar när det blåser med. Det är ju ett plus! Man har ju inte vunnit "årets inställning" för att vara negativ precis (ja, jag är fortfarande sjukt nöjd!).
Efter jag varit där ska jag till mami och papi för att käka middag, jag har för mig att jag blev lovad grillat. Jag hoppas det, för nu är jag sjukt sugen på det :P haha.

Annars håller jag på att lägga över lite mer musik till min mp3, lite nytt och somrigt. Eller ja, nytt och nytt är det väl inte, är massa Nordman och det är inte så mycket nytt där, men ändå. Ska nog slänga in nya The Ark med, så jag kan lyssna ordentligt på den och lära mig låtarna. Den 23 juli är det ju nämligen THE ARK I BORGHOLMS SLOTTSRUIN med världens bästa Jenn (och så Johan då). Underbart!

Igår var det mys. Cissi o Alex kom och hämtade mig, vi plockade upp Mälis och sedan landade vi på O'learys för att fira Bea. Vi satt där och chillade och åt. Sjukt roligt hade jag, och fasen vad jag saknat er. Nu får vi se till att sådana här saker händer oftare, jag hatar att det blir så sällan! Ni är bäst <3

Jahaja.
Nu ska jag städa lite och ringa Carro, måste kolla om hon fått med sig min kalender hem!
PUSS

1 kommentar:

  1. fasen vad du är värd det diplomet!! ses på onsdag, saknar dig <3

    SvaraRadera