torsdag 10 juni 2010

Träna - frukost - jobb

Jao, dagen ser bra ut. Ska snart cykla iväg till Krafslösa, jag ska köra biiiilen :) Gött. Så, snart blir det in och träna. Sedan bär det av till mormor för frukost, tänkte rensa lite bland hennes böcker med. Hihi. Jag börjar bli out of books liksom, måste ha nya!
Efter mormor ska jag ut till sommarjobbet och gå bredvid igen, gutt säger vi om det. Sista dagen bredvidgång idag, sedan börjar allvaret efter midsommar. Ska bli riktigt nice faktiskt. Men ändå, jag önskar att sommarlovet var slut snart. Tre månader är väl ändå lite att ta i liksom. Uscha.

Var hos världens allra bästa Jenn (!!) igår. Fioni var där också, riktigt mys var det. Fast hon och Johan åkte iväg sedan så jag fick leka själv med Jenn en stund med. Vi pratade som vanligt och precis allt och ingenting, och jag är så sjukt glad att jag har dig! Du är verkligen bäst!

Jaja, nu ska jag dra mig iväg ut till mamsen.
PUSS

1 kommentar:

  1. Det var så msyigt!! Tack för att du stannade så länge :)

    SvaraRadera