måndag 7 juni 2010

Första dagen

Ja, idag är första dagen som jag ska gå bredvid på sommarjobbet. Det känns lite läskigt, fast egentligen har jag ju ingenting att vara nervös för. Jag ska ju som sagt bara gå bredvid och se hur de gör osv. Jag fortsätter med tankesättet jag lärt mig under året som faktiskt tagit bort en del av min nervositet: "Det kan inte gå mer än fel!"

Men innan det blir bredvidgång klockan 13, ska jag in till stan. Ska lämna in Carros kontrakt (vi blir ju grannar efter sommaren!!!) och handla lite schampo och så vidare på KICKS. Har inte använt mitt julklappspresentkort där än, och nu behövs det. Good stuff liksom!

Kanske skulle Magnus komma hit med, om han hinner. Ska få låna hans kanaler under sommaren om det går, det kommer bli roligt. Då får jag trean och femman med! Och så någon sportkanal och MTV som jag inte tittat på på hundra år, men ändå.

Äsch, inte mycket att skriva, för nästa inlägg blir det sista innan kvällen. Det är nämligen ett ganska viktigt inlägg!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar