torsdag 3 juni 2010

Sommar :)

Ja, nu är det fan sommar. När man kan cykla till skolan i shorts utan att frysa, då är det sommar. Helt underbart!
Basse och jag var lite tidiga, så vi satt utanför Actic och pratade lite först. Blir tråkigt när han åker, lillebrodern jag aldrig fick. Han har varit så bra hela mitt år på högskolan, han är så enkel.
Det blev träning och sedan feedbacksamtal med Maria. Mycket bra och lite halvdåligt, men de saker de hade diskuterat visste jag ju redan om och försöker ändra på. Vilket känns skönt, ingen nytt som kom upp i alla fall :)

Blev en stunds snack med lite folk i solen, sedan bar det av mot systemet där öl inhandlades. Ikväll blir det sista natten med gänget, ska bli riktigt kul!

Nu ska jag snart börja tvätta, skönt att få lite kläder igen.. Haha. Men det är gutt, för nu när det är sommar har jag lite mer att välja på i klädesväg. Me like! Plus att nu passar allt jag har, eller är för stort, vilket inte är fy skam. Har bara två grejer som fortfarande är lite små, men det ska vi nog ordna till vad det lider.

Japp, Johansson mår sjukt bra idag, precis som vanligt.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar