tisdag 1 juni 2010

Snurrig

Haha tänk så lost man kan vara. Den 1 juni är det idag, såklart. Jaja, lite snurrig är man allt, jag har aldrig sagt något annat i och för sig :)

Annars har dagen varit kalas. Började med flyttstädning åt syster, gick kalas! Sedan blev det bort till Arena. Skulle ha tränat egentligen, men jag tänkte bara springa in och kolla hur det gick för dansarna i klassen. Och det var ju tur, för jävlar vad roligt jag hade! Nästan alla mina favoriter klarade sig galant (såklart, de är ju bäst) och sedan blev det lite redovisning + hälsolektioner. Fredagen kommer bli kanooooooooon! Hihi ;)

Nu har jag och Carro käkat tonfisksallad och hon pratar i telefon, som vanligt.. Haha. Men så äre. Hon ska bli granne med mig efter sommaren, så vi ska nog upp och kolla på den lägenheten sedan också.

Äsch, inget mer.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar