lördag 12 juni 2010

Skjut mig!

Ja, snälla, gör det. Det här är hemskt. Bah. Ge mig snus. Eller nej, jag vill inte ha. Fast det vill jag. Fast näe. Uscha. Det är hårt. Men, ikväll ska jag umgås med bästa, så då kommer jag nog överleva. Träffade Axel på stan idag med, det var fan inte igår så att säga. Lika go som vanligt, han är en sådan där som alltid får upp humöret på en. Så jag gick och fånlog lite på stan, kan ha sett ganska roligt ut!

Annars var det två stycken jag tänkte på under min dag på stan. Den ena var Basseman, hörde Broder Daniel, och då blir det liksom så automatiskt. En mer oväntad människa jag saknade lite idag var Andy. Satt och filosoferade för mig själv, och då kom plötsligt hans blonda kalufs och "Du kan vända dig om!" upp i huvudet. Så då skrattade jag lite :)

Äsch. Nu ska jag hitta kläder att ha på mig ikvällen!
PusS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar