onsdag 30 juni 2010

Day one!

Ja, idag var första dagen på jobbet.
Fast före det var jag och simmade med världens bästa Jenn, och sedan blev det frukost hos mamma o pappa. Sov på deras soffa en stund med, sov nämligen inte sådär särdeles mycket inatt. Var antagligen nervös inför jobbet..
Men, det blev alltså arbete. Och idag på jobbet har jag;
- spelat basket (och blivit ägd av en åttaåring..)
- dödat massa indianer med ett gevär och en slägga
- spelat fotboll
- spelat innebandy
- hoppat studsmatta
- läst Håkan Bråkan.
+ lite städning och matlagning etc. Rapport än så länge; jag gillar mitt jobb. Och jag gillar det mycket. Dagen har varit kanoners, även om man ibland får tampas lite med de små liven. Men härligt är det :)

Imorgon blir det träning, och sedan har jag faktiskt blivit lovad Buffy hos Lollet. WUNDERBAUM! Ska se om jag kan lura med damen in till stan med för att titta på Larz Kristerz på kvällen. Maybe baby!

Men nu är det dags att sussa lite, är helt slut. Och mitt knä gör ont.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar