tisdag 22 juni 2010

Jävla skitinternet

Ja, det här suger ju. Har varit utan internet sedan jag kom hem efter läkemedelsutbildningen vid tolvsnåret. Det är trist somfan. Hela dagen har varit rätt trist. Först seeeeg utbildning, som iofs blev roligare av folk man kände. Sedan en tripp till konsum för att handla mat, och då skrattade jag väl inte riktigt tills jag grät. Efter det sov jag, läste, spelade tv-spel, titta på tv.. och allt sög. Uscha.
Men sedan, när jag haft så tråkigt så jag ställde mig och diskade, så fick jag ääääntligen svar från Kajsa. Så vi gick ut och gick en sväng, till Funkabo och tillbaka. Och sedan bakade vi och drack kaffe och snackade allmänt. Erik kom hem och tittade på datorn och massa sådant där, så kvällen blev rätt bra ändå. Det gillar vi!

Nu ska jag snart sussa, ska plocka ut linserna och lite sådär först bara. Imorrn blire träning, lek med Lollet och sedan lek med Yocke om allt går enligt planerna. Längtar till torsdag, då kommer världens bästa gotlänning hit och jag får se hennes vackra nuna igen. Underbart! :D

Men, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar