måndag 21 juni 2010

Guten morgen

God morgon mina kära!
Idag är det måndag, den 21 juni 2010. Idag händer det nog ingenting särskilt i min värld. Eller jo, jag ska cykla ut till Lindsdal och hämta mitt schema som jag glömde förra veckan. Jag ska även leka med världens bästa Lollo, och det var typ huuuuundra år sedan. Typ Mars eller något. Sjukt längesedan i alla fall, och jag saknar henne. Så det ska jag göra. Och Peter med, i guess. Det är inte helt fel alltså, inte helt fel!

Det är ungefär så dagen kommer se ut. Ska sätta mig och spela lite tv-spel nu med innan, har fastnat i The Sims och håller på att lösa det sista på den delen som gjorde att jag slutade spela sista, så måste få till det nu! Faktiskt.

Annars känns den här veckan sjukt bra.
Idag - lek med Lollet
Tisdag - läkemedelsutbildning på morgonen. Träna.
Onsdag - leka med Yocke och kanske öla med André på kvällen
Torsdag - leka med Beatrucen som kommer till Kalmar. Träna. Köpa födelsedagspresent till mami!
Fredag - Lunch hos mams o paps, party i Läckeby
Lördag - ligga död efter en underbar vecka! :)

Så så äre. Och nästa vecka börjar sommarjobbet, TJIHOO! Det här kommer bli underbart!
Men nu, dags för frukost och sedan sims.
PUSS

1 kommentar: