torsdag 24 juni 2010

Sooool!

Ja, det är sol i min stad idag. Underbart, underbart, underbart. Jag är på så bra humör, så sjuuuuukt bra humöööör. Ska snart in till stan med världens bästa gotlänning, Beatruce. Eller ja, vi ska till Hansa city. Jag ska köpa födelsedagspresent till min mamma, för hon fyller år imorgon. Som tur är så vet jag precis vad jag ska köpa, så det är gött!
Kom på att jag skulle kolla födelsedagspresent från pappa med, så måste ringa honom sedan och kolla så han inte planerat något annat. Eller så han är med på planen liksom. Men ska in till stan och kolla först, så det blir rätt.. Mm, många planer att smida! Haha :P

Men, gårdagen var lovely. Verkligen, alltså. Mötte upp Beatrucen vid bussen och vi tog oss hem till henne(s och Basses) lägenhet. Satt där och mös och pratade, och sedan kom Fia och Dessi. Vi snackade och skrattade sjukt mycket, fasen vad härligt det var.
Fia är så söt:

"Jag tror jag har feber i min överarm. Jo, men den är alldeles varm!"

Knäppunge! Haha.
Men härligt var det, och saknat! Mer sådant den här sommaren, tycker jag!

Dock blir det bra imorrn med, för då ska jag fira midsommar i Läckeby. Vad är en midsommar utan Läckeby, kan man fråga sig? Har firat de flesta midsomrarna sedan nian där, eller med dess invånare i alla fall. Det ska bli riktigt gött. Och jag ska ha min studentklänning, för jag kan ha den igen, för jag är så jävla bra.
På tal om det ska jag träna sedan också. Mhm, just det!

Men, dags att dra mig, måste dona mig för att sedan ta bussen till stauden!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar