fredag 11 juni 2010

Beslut

Okej. Jag tog precis ett beslut. Eller ett par stycken. För att komma vidare i mitt liv, för att klara av saker. Jag har bestämt mig. Jag ska sluta snusa. Och ja, den här gången ska det funka. Och jag ska inte bara sluta snusa, jag ska sluta feströka etc etc etc. För jag vet ju av erfarenhet, att om jag gör det, då kommer jag aldrig klara att sluta snusa. Och det är det jag ska klara. Jag ska fixa det den här gången, på riktigt. Inte bara i tre månader, utan helt. Jag ska, jag ska, jag ska. Och jag kan. Jag vet att jag kan. Jag ska inte låta mig själv misslyckas med det, inte en gång till. Jag vet att det kommer bli svårt, särskilt när skolan börjar igen, och jag omger mig med folk som snusar. Men den här gången ska det gå. Det gäller att ha rätt inställning, motivation och allt det där. Och det har jag.
Jag vet det, jag ska bara ge mig fan på det. Ger jag mig fan på det, då kan jag. Det vet jag. Och det ska gå. Så det så.
Så, jag har fem snus kvar i dosan. Den kommer vara slut ikväll, jag känner mig själv. Efter det, inget mer snus. Den 12/6 2010 ska jag sluta snusa. Så är det helt enkelt.
Heja mig!
(Och förlåt mig för att jag kommer vara sur och otrevlig de närmaste dagarna. Jag kommer vara det, och jag kommer behöva ert stöd. Hjälp mig!)

Det här är ett av de livsförändrande val jag gör i sommar. Det finns fler, men de får vara kvar inom mig så länge.
Så, hjälp mig och peppa mig så mycket ni kan. Jag ska klara det här!

Ciao!

1 kommentar:

  1. Klart du fixar det!! och mitt stöd det har du, jag hejar på dig!!!!

    SvaraRadera