tisdag 29 juni 2010

Åååh Calle!

Calle, Calle, Calle. Min blivande make. Vad du är fantastisk. Men den stora frågan är; vad i helvete hade du på dig ikväll? Jag vet att utsvängda byxor är modernt (dock förstår jag inte varför), men jisses. Och påfågeltröjan. Usch.
Jaja, vacker som en dag var du i alla fall, och sjöng som en Gud. Så thumbs up för att jag gick dit. Måste även meddela att ett band som Lisa nämnt i sin blogg, Tisdag nästa vecka, var på larmtorget och spelade. De var med i svensktoppen nästa. De kom inte till svensktoppen, men tycker de var rätt nice ändå. De spelade bra. Så det så. Fast hon som kom till länsfinalen hade en förjävla fin sångröst. Carin tror jag hon hette, härifrån staun vettu! Så gör man här i Kalmar!

Annars så är jag hemkommen och har ett sjukt sug efter något. Antagligen snus. Jag försöker motverka det med lakrits, det funkar sådär. Kollar lite på fotbollen med, VIVA ESPAÑA! De leder, faktiskt. Lovely!

Men, nu är det snart sovtajm. Ska simma med Jenn imorrn tidigt, och sedan är det arbete som gäller. Första dagen, tjihoo!

PUSS

1 kommentar:

  1. Ajmen det var väl fasen att dom inte gick vidare!:( snyft!!

    SvaraRadera