tisdag 8 juni 2010

Ont i huvudet

Jag har ont i huvudet. Det har något att göra med att jag sov för länge. Slocknade runt 23 igår, vaknade vid halv tio. Det är länge, alldeles för länge för mig. Men jag dricker kaffe, det brukar gå över då :) Igår gick jag bredvid för första gången på sommarjobbet, och jag känner att det här kommer verkligen bli bra! Visst kommer det bli svårt de första gångerna, men jag tror att det mesta kommer flyta på alldeles perfekt. Kanon!

Idag blir det träning och senare kommer Marcus hit för att lämna de sista grejerna som jag hade kvar hos honom. Ska bli skönt att få hit allt, även om jag faktiskt glömt bort det mesta :P haha, men det blir gutt. Har inte träffat honom på länge heller, så det blir trevligt att catcha up lite!

I lördags:
Vi pratar fotboll.
Jerry: Man ser ju inte ens skillnad på om det är fotboll eller damfotboll!
Melissa: Jo, det gör man visst det. Damerna har ju svans!

Haha Mäliskiss. Du är så bra! :D

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar