tisdag 29 juni 2010

No life

Näe, så är det för mig just nu. Jag har faktiskt inget liv för tillfället, det har jag insett. Hur jag kom fram till det? Jag har spenderat cirka tre timmar vid datorn under en sjukt solig sommardag. Bah, me do not like över huvudtaget. Dock har en timme gått åt till att se en sjukt bra och tankeväckande film: Res dej inte. Se den. Värt varenda liten sekund av de 54 minuterna!

Har även tittat på bröllopsbilder från några som jag inte ens känner som gift sig. Varför jag har gjort det har jag ärligt talat ingen aning om, men som sagt, har man inte liv så har inte. Fint vare i alla fall. Funderar starkt på att ta tag i mitt liv litegrann och gå gå ut och gå en sväng. Är rätt pepp på det, men kom på att jag nog måste byta kläder då. Är just nu lite för varmt påklädd, i think. Så det blir ändring av kläder, sedan ut och traska.

Ikväll blire som sagt Calle på larmtorget, fick med mig kära Lina in :D och innan dess blir det träning, ska köra ben idag är det tänkt!
Men so it is, dags att dra!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar