lördag 26 juni 2010

('',)



Underbara jävla människor. Fasen vilken kanonkväll det blev igår, helt fantastiskt. Det var verkligen midsommar som det ska vara. Det blev dricka, grillat, snapsvisor, dans runt midsommarstången och kubb. Och så förstås, en jävla massa skratt, som alltid. En del lip med, men så blir det ibland. Nu är allt back to normal tror jag, och jag är sjukt glad för det.
Igår när jag klev ur bilen och in genom grindhålet på Källängsvägen, då kände jag att jag verkligen var hemma <3

Får se vad som händer idag. Jenn skulle nog komma förbi en sväng i alla fall, ska bli mys :) Tror jag ska lägga mig och glo på film med, antagligen Så som i himmelen.. Den är ju duktigt bra!

Men men, we will see.
PUSS

1 kommentar:

  1. mina sötnosar, vad jag saknade er igår! :D <3

    SvaraRadera