onsdag 2 juni 2010

Jisses

Det är faktiskt den 2 juni idag. Vilket betyder att det är två dagar kvar tills jag slutar. Jag tror inte riktigt jag har greppat det än, att det faktiskt kommer vara sommarlov i nästan tre månader. Tror inte riktigt jag har fattat att alla faktiskt kommer åka hem igen. Att jag inte kommer se de flesta på tre månader. Fast, alla åker ju inte, såklart. Har ju några guldkorn som bor kvar. Dock ska ju både jag och de jobba, vilket kommer göra att vi inte ses så mycket ändå. Men jag önskar jag får mitt schema över sommaren snart, så att jag kan planera mina småresor som ska göras. En till Gotland, måste hälsa på min fina Beatruce där! En tar vi möjligen till Hillestorp (heter det så? :P) för att hälsa på lillebrodern jag alridg fick, dvs Basseman. Och så, såklart (faktiskt den viktigaste), trippen till Skåneland och Carrolinen. Kanske att man slänger in en dagstripp till Västervik eller något också någon dag om det finns någon som är på, men det märker vi :)
Men som sagt, hoppas schemat kommer snart så vi kan börja planera!

Nu står jag och dricker kaffe. Snart är det dags för mig att bege mig in till skolan. Ska faktiskt göra en fuling. Hade planerat att gå in, ska ju in och lämna Mini-Anne till Sanna. Men så tänkte jag; "jag har varit så jävla duktig den senaste tiden, rört på mig och sådär. Så jag tar bussen!" Så det ska jag faktiskt göra. Ta bussen in till skolan. Jag känner att jag får det, faktiskt.
Så om en stund ska jag gå bort till konsum för att ta ut pengar, sedan bär det av mot skolan :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar