lördag 12 juni 2010

En lördag

Ja, idag är det lördagen den 12 juni. Ingen sådär jättespeciell dag, mer än att idag är dagen jag slutar snusa. Jepp. Halleluja och änglarna sjunger i himmelen, och så vidare. Så känns det inte riktigt just nu. Just nu är det ganska jobbigt. Det är sånt där som går i vågor, om ett tag kommer det jobbiga ha släppt för att sedan komma tillbaka. Been there, done that - took the shit, went home liksom. Och nu ska jag dit igen. Och jag vet precis hur jobbigt det kommer bli. Och jag vet precis hur irriterad jag kommer vara. Men jag vet också precis hur mycket bättre jag kommer sova om nätterna, när nikotinet väl gått ur. Och jag vet inte precis, men har i alla fall ett hum om, hur mycket pengar jag faktiskt kommer spara på det. Fast, det är fortfarande jobbigt.
Äsch. Tuggummi blir min räddning i början. As usual.

Ska in till stan snart. Ska köpa present till Vincent, kolla post och blommor hos de däringa nöttera därinne, och träna lite. Sedan blir det hem igen, och så vidare bort till Jenn&Johan för grillfest :)
Ska bli riktigt mys!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar