lördag 19 juni 2010

Ändring

Ja, lite ändring i planen. Fick nyss sms av Mälis, och ska dit om ett tag. Vilket betyder att jag inte hinner träna, så istället ska jag ut och jogga en stund nu :)

Förresten, jag och Jocke kom på varför vi är så korta igår. Eller, jag kom på och han höll med. Tror jag :P Men i alla fall, ni minns Pippi Långstrumps krumelurpiller. De där som skulle göra så man aldrig blev stor? Eller stur. "Snälla rara krumelur, låt mig aldrig bliva stur!" eller något gick ramsan. Och jag testade det där när jag var lite, och det gjorde Jocke också (vem gjorde det inte?). Jag tror att det funkade, fast inte helt, på oss. Jag menar, jag blev ju liksom aldrig stor, inte på längden. Kanske slog det slint någonstans. Eller så var mitt krumelurpiller helt enkelt inte tillräckligt starkt. Vem vet? Men, det verkar som det funkade halvt i alla fall. Så det är tack vare Pippi Långstrumps piller som jag kan säga: "Jag är inte kort, jag är bara inte lång!".

Eller? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar