söndag 20 juni 2010

Home sweet home

Ja, jag är faktiskt hemma nu. Eller ja, hemma hos mamma & pappa. Men det känns fortfarande som hemma, även om mitt rum inte är belamrat med mina grejer, det är omöblerat och soffan är utbytt. Det här kommer nog vara hemma läääänge till, ända tills jag får något som verkligenverkligenverkligen är mitt eget! För visst är min lägenhet min, det är jag som står på kontraktet. Men det känns ändå inte riktigt som min, jag får ju inte göra vad jag vill :p
Klart jag trivs i Norrliden, det gör jag verkligen. Men jag längtar till den dagen då jag har pengar och allt så jag kan köpa mig en lägenhet och bosätta mig ordentligt! Det kommer bli underbart.

Jahaja.
Sitter och väntar på käk här hemma. Blir grillat, no surprise. Men det gör mig aspelut ingenting, det blir så bra så. Jag <3 Grillat = SANT! Så så äre faktiskt.

Var en sväng på actic och tränade förut med. Härjade på crosstrainern med, trodde jag skulle dö när jag cyklade hem sedan. Men överlevde gjorde jag, och hem kom jag. Fick sms av Mälis, så när jag åkt härifrån blir det mys med mina babes <3
Underbart.

Men, nu ska jag vara sociaaal!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar