onsdag 2 juni 2010

Hos Carro

Jepp, sitter hos min stjärna nu. Damen herself är iväg på möte och sedan skulle hon handla, vi ska käka lax och mysa ikväll :)
Dagen har annars varit bra, började med att jag träffade Hookis på konsum och pratade lite, sedan blev det bussen till skolan. Lämnade docka till Sanna, tränade lite med Basse och satt och snackade lite. HLR-utbildningen gick bra också, så nu är det bara att få hjärtstillestånd framför mig ;)

Dock medförde dagen att vissa människor sjönk cirka tre mil i mina ögon. Tur att det är sommarlov snart så man slipper träffas. Förbannade idiot, helt enkelt. Jag trodde faktiskt betydligt bättre om dig. USCH. Ett ord imorgon kväll och jag spricker, så förhoppningsvis är han inte ens med.

Tur att jag har Carro i alla fall :)

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar