fredag 25 juni 2010

Midsommar!

Glad midsommar everybody! Och grattis kära mamsen på födelsedagen :)

Gårdagen var faboulus, fick leka med Bea i stort sett hela dagen. På slutet kom Basseman med, och att se honom igen var inte helt fel. Så gårdagen var kanoners, jag var så sjukt lycklig när jag var på väg hem. Sådär skuttig, ni vet, så man bara vill hoppa runt. Det kunde jag däremot inte, eftersom jag bar på en kasse med presenter och en kasse med öl. Men jag hoppade i tanken! Underbart!

Idag blir det först ut till mamma för lunch och firande av henne. Sedan bär det av för att fira med dem som midsommar ska firas med, Läckebyarna ;) Det är tradition, och blir den här midsommaren hälften så bra som förra, så blir den underbar! Ah, jag älskar det här.
Ska försöka övertala mamma att hjälpa mig med en krans också så jag har det.. haha.

Letade smycken och kläder förut, och av en slump hittade jag mitt armband som jag letat efter sedan Sälenresan. Det hade gömt sig i vinterjackan jag hade i Sälen, och den jackan har jag inte använt sedan dess. Men nice att hitta det, för jag älskar det armbandet. Det är perfekt; silver, enkelt och billigt var det. Plus att jag sponsrade en god sak, forskning om kvinnors hjärtan. Så det så!

Så jahapp. Väntar på att syster ska komma och hämta upp mig, håller på att packa och liknande så länge. Blir nog sovande ute i Läckeby, i think. Fast man vet ju aldrig, men det ser ut så just nu i alla fall!

Fred ut, mina vänner, och ha en underbart bra midsommar!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar