lördag 19 juni 2010

Vilken härlig dag

Ja, vilken underbar dag det är idag!
Vaknade för cirkus en timme sedan. Solen skiner och allt känns bra idag. Har käkat frulle i from av nudlar och om en stund ska jag och Kalle ta oss in till Actic för att träna lite (för er som inte vet så är Kalle min cykel!). Hur dagen kommer se ut vidare vet jag inte. Om Mälis är en friskus blir det lek med henne, är hon fortfarande sjuker får jag leta reda på någon annan att trakassera. Men det ska nog finnas någon sådan också, någonstans :)

Men jahapp. 19 juni idag då, och något som ingen har missat är att det är bröllop idag. Japp, kronprinsessan Victoria och Daniel Westling gifter sig idag. Grattis och har den äran och halleluja för att det äntligen händer så vi slipper hysterin sedan! Faktiskt.

Jaja, nu ska jag sätta igång kaffe, dricka upp det och sedan dra mig till stan.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar