torsdag 3 juni 2010

Sjukt.

Ja, det är fan sjukt. Idag är näst sista dagen i skolan. Jisses. Och den innebär: en 15 minuters feedbacksamtal. Fast, Basse räddade mig där och kom på att vi kunde träna också, vilket är anledningen till att jag är uppe nu. Ska snart dra mig iväg för att möta honom på vägen som ska ta oss in till Actic för ett gympass. Har inte bestämt mig för vad jag ska köra idag. Har en sjuhelvetes träningsvärk efter gårdagen i bröstet, men vet inte om låret håller för en omgång idag.. Äh, vi får testa och se helt enkelt.

Ikväll blir det i alla fall avslutningsfest, sista natten med gänget. Kommer bli sjukt roligt, men fasen vad jag kommer sakna hela högen. Bah. Me do NOT like. Nänä.

Men, nu ska jag borsta bissingarna och sedan bär det av!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar