lördag 5 juni 2010

Solat :)

Japp, idag har jag solat. Kom ganska nyss hem från Möllstorp där jag spenderat de senaste timmarna med Kajsa, Erik och Viktor. Riktigt gutt har det varit, med kubb, kortspel och massa sol. Härligt härligt, säger vi om det. Tror faktiskt att jag inte har bränt mig, det känns inte så än så länge i alla fall. Men, det lär ju märkas i så fall :P Haha.

Nu har jag duschat, ska snart diska så jag kan sätta igång med käk sedan. Får träffa mina allra finaste ikväll med. Vi ska till O'learys och äta. Eller ja, de ska äta. Jag dricker kaffe eller något, min studentekonomi räcker inte till att äta ute. Men jag ska med i alla fall, och en kaffe kan jag nog offra några slantar till. Ska bli riktigt gutt att träffa dem i alla fall :)

Imorgon blir det en cykel-dag. Ska se hur lång tid det tar att cykla ut till Lindsdal, ska ju dit på måndag på introduktion. Och sedan blire hem till mams och paps för käk, det gillas väldigt mycket faktiskt. Eftersom det är finfint väder så gissar jag på grillat. MUMS!

Äsch, dags att klä på sig och sätta igång med disken.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar