söndag 27 juni 2010

Idag är det en stor dag!

Ja, faktiskt. För idag fyller nämligen Beatruce år!
Så, ett jättegrattis till världens bästa gotlänning<3
Annars så ser dagen mest nödvändig ut. Ska käka frulle nu, sedan skulle jag ha tränat. Har varit dåligt på träningsfronten den senaste veckan, så ska ta tag i det nu! Dock får detta ske i morgondagen istället, för jag fick precis sms från Katja om bad på Öland, något som är väldigt svårt att säga nej till. Så istället ska jag dra till Netto nu och handla lite matsäck etc :) Sedan har jag lovat Kajsa att hjälpa till att städa lite, frågan är om det blir så?! Har inte hört något, men den som lever får se :) Ska i alla fall se till att tvätta senare, nu börjar det bli tomt i garderoben och fullt i tvättkorgen. Så så blir dagen.
Igår lekte jag med Jenn en stund, sedan traska jag och Lollo ut till Boholmarna. Där blev det massa snack och vakt och käk och grejer. Nice vare, men jag var riktigt död när jag kom hem sedan. Slängde på Love actually och somnade till den, me like a lot :D
Ah, jag älskar fortfarande romantiska komedier, can't help it!

Men, dags att käka frulle åde!
PUSS

1 kommentar: