tisdag 8 juni 2010

Trevlig dag

Måste säga att jag faktiskt haft en toppendag!
Började med att jag cyklade in och tränade. När jag kommit hem och käkat lite ringde mamma och undrade vart man kunde köpa soffkuddar, vilket slutade med att jag följde med för att välja, och sedan hamnade ute i krafslösa. Väl där blev det kaffe och rensning, fick med mig kubb, glas, kläder och lite annat smått och gott :)
Marcus kom och hämtade mig, och vi drog till Arrheniusgatan för att hämta det sista. Sedan åkte vi hem hit, plockade in det som var i bilen och fikade och pratade lite. Riktigt trevligt att ses måste jag säga, det var längesedan. Gutt att få lite update om vad som händer i det gamla gänget :)

Skulle lekit med Yocke, men det blev lite sent och den stackars gossen behöver sin skönhetssömn.. ;) haha. Näemen det blir nog lek i helgen istället, förhoppningsvis :)

Nu borde jag väl egentligen diska och packa upp grejer, men jag orkar ärligt talat inte. Funderar på att lägga mig och glo på filmen som jag snodde hos mams och paps istället. Fast, kanske ska man dra på lite musik och plocka lite.. Äsch, jag vet inte. Har inte bestämt mig än, vi får se hur det blir.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar