onsdag 23 juni 2010

Happiness!

fantastiska fina flicks
som jag får träffa ikväll!
:D

Hur glad jag precis blev? Sjukt glad.
För idag är en superduperdag!

Började med träning där jag träffade Emelie och Therese. Sedan blev det bort till Lollet och plocka upp henne, vidare mot Berga Centrum. Där hälsade vi på världens bästa Jenn en snabbis, och sedan köpte vi kladdkaka. Drog hem till mig och käkade lunch och tidigare nämnda godsak, och satt och snackade massa som vanligt.
Var precis och dumpade damen vid bussen, och då fick jag sms av Beatruce där hon skrev att hon kommer till Kalmar redan ikväll! Så jag blev glad, en såndär pirrande lyckokänsla hoppade in i mitt bröst. Ikväll ska jag leka med henne Fia! Underbart, helt enkelt underbart!

Ah, ja, fantastiskt. Så nu är jag på sjukt bra humör. Ska snart hoppa in i duschen och sedan blir det diskning som gäller. Har ju lagat käk till Lollet idag. Efter diskningen vetefan vad jag ska göra fram till typ tio ikväll, men det löser sig säkert :)

Adjöken från lyckliga gatan!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar