måndag 31 maj 2010

Trött i hela mig

Ja, idag är jag fan trött i hela mig. Dagen började med alltför sen uppstigning, stresscykling till skolan för att öva rotation och grenhoppsjävlet. Lyckades sträcka mig så tänkte att: fan, det får gå som det går! Och det gick faktiskt. Litegrann i alla fall. Klarade längdhoppet galant, och efter mycket övning klarade jag även STÅ PÅ HÄNDERNA! Så jävla ägbäst jag är. Klarade dock varken plint eller bakåtkullerbytta, men det fixar vi nästa termin istället!
Efter examinationen blev det lunch, sedan dans + fotboll + fotbollsdans med lite folks. Mamsen kom och hämtade mig och vi åkte till Anna & Freddes nya lägenhet för att hjälpa dem med flytten. Bra gick det, men jobbigt var det. Dock mycket fin lägenhet :)
Mamma skjutsade hem mig och Carro kom hit. Vi övade danser och hon hatar mig nu för att jag tvingade henne köra om linedancen hundra gånger :P haha.

Imorgon blir det att hjälpa syster att flyttstäda, sedan träning och på kvällen blir det chill och tvättning. Börjar bli lite slut på kläder nu :p I alla fall träningskläder.. haha men det donar vi imorgon helt enkelt.
Nu ska jag hoppa in i duschen, är rätt snusk just nu av allt flängande idag.

Sedan blire sängen.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar