onsdag 5 maj 2010

Onsdag..

Yes, idag är det onsdag. Den 5 maj är det idag. Inte så mycket speciellt med den här dagen, egentligen. Det är dagen efter pappa ochCeasars födelsedag, och dagen innan Uffes. Det är även bara tre dagar kvar på min VFU idag.. och det gör mig faktiskt lite ledsen. Fredag blir nog fan i mig ingen rolig dag. Nepp, det tror jag inte.
(Fast fredag kväll lär bli bra, två styck kundvagnar ska leka då!!!)

Annars är livet gött, knåpade ihop en rätt stor del av VFU-rapporten igår, och idag ska jag städa och tvätta, och på fredag träffa Yocke, lördag födelsedagsfest och spex, söndag plugg och träffa Jenn. Så veckan ser bra ut, riktigt bra faktiskt!
Måndag blir det även anställningsintervju, och det känns gött. Hoppas på att det blir jobb i sommar, annars vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen. Eller ja, Bea och jag har ju en plan om cykling genom Sverige och bäst kondition i klassen, men jag vet inte.. :p haha.

På tal om Beor så fick jag prata med världens allra bästa Bea igår! Vi pratade länge länge, och jisses vad jag blir glad då. Eller ja, arg och glad. Men det har ju sina anledningar. Dock blir jag faktiskt mest glad, för hon är så sjukt bra. Och på lördag får jag träffa henne och Mälis och Cissan och Tina och lite annat folk med - inte helt fel alltså.

Men nähe, dags att dra iväg till Vasa!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar