torsdag 27 maj 2010

Orientering

Ja, orientering har det stått på schemat idag. Och det är faktiskt inte tråkigt, det är inte det. Även om fyra orienteringslektioner på en dag faktiskt kan bli lite mycket. Men aja, jag var aktiv i alla fall. Sprang halva första, nästan hela andra, halva tredje och gick sista. Så rätt duktig kände jag mig.
Idag har jag även varit på Actic och skaffat nytt träningsprogram, ett uppdelat den här gången. Hade en av universums (eller i alla fall Kalmars) snyggaste killar som instruktör.. + att han försökte förhöra mig på musklerna när han fick reda på att jag pluggar till idrottslärare. Det gick inte så bra, jag failade på typ alla :P haha. Men nu har jag nytt träningsprogram i alla fall, så nästa vecka blire gymet igen! Så jäkla gött!

Äsch. Har inte mycket att tycka om världen.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar