lördag 29 maj 2010

Så jävla bra är jag!

Ja, det är jag faktiskt. Sjukt jävla bra är jag! Idag testade jag för första gången de vita jeansleggings som jag och Bea bytte med varandra i somras. När jag fick dem var de för små - nu sitter de som ett smäck. Jag är så jävla ägbäst så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Skoja lyckan när jag märkte det, det var den där "hoppa-runt-och-jubla"-grejen som händer när jag får reda på något riktigt bra. Och det är det här, det här är sjukt bra. Fan vad nöjd jag är över mig själv, och det här sporrar mig bara att fortsätta ännu mer. Underbart!

Annars lyssnar jag faktiskt på Håkan Hellström nu. Det är inte ofta det händer, jag är inget big fan av honom. Men just nu passar han faktiskt, för han har en sådan jävla energi som bara sprutar, och det är ungefär så jag känner nu! Plus att det inte gör något om man sjunger falskt etc, eftersom han gör det. UNDERBART!

Nähe, snart kommer nog Linen.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar