onsdag 26 maj 2010

Wiie :)

Ja, jag är på riktigt bra humör. Var ute hos mamma och pappa och käkade stekt strömming med riktigt potatismos (inget äckligt jävla pulvermos när jag är på besök inte) och umgicks med mor. Pappsen jobbade så honom såg jag inte röken av, men ibland får man nöja sig med hälften!
Cyklade hem, och nu har jag diskat och lyssnat på massa bra musik. För tillfället är det den här låten jag lyssnar på, och den är väl minnen om något?



Så jäkla braaaa! Haha underbart. Pratar lite med Martin på msn, han är ju som vanligt :p haha. Men men, så äre. Mår allmänt bra i alla fall, och det är toppen! Är inte trött för fem öre så får se när jag somnar ikväll. Imorgon är det mer orientering som gäller, då ska jag vara på topp som vanligt. Måste bibehålla den där åsikten om att orientering faktiskt är roligt. Men, det kan ju inte bli mycket annat med den där klassen jag har.
Äsch, nu ska jag hitta på något annat.



PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar