fredag 28 maj 2010

Mysfredag

Ja, idag har varit en riktigt bra dag. Det började med lekar och grejer i massor borta på Skälby, sjukt roligt. Peter, Stoffe och Krooken ska dock ha spö för bollar i huvudet, gräs över hela mig och allmänt tjaffs. Men av någon anledning gillar jag dem ändå :p

Efter skolan drog jag till simhallen och simmade det sista för guldmagistern, klädsim 1000 meter. Så nu har jag klarat den med, det känns riktigt bra. Och Tove tyckte jag var duktig!

Det blev hem för att byta om lite, så kom Carro och vi stack iväg till parken för lite umgänge med folket. Satt där och mös en stund tills det blev kallt, då jag och la skåning drog hem till henne och glodde på film och bara hade allmänt mysigt. Allt är back on track och som vanligt igen, och det känns så jäkla skönt.
Så cyklade jag hem, och nu sitter jag med fötterna i ett välförtjänt fotbad. Imorgon blir det tydligen en tripp till Ölandet, det gillar vi starkt. Ska ränna in på B&B tänkte jag och hälsa på min bästa vän! Bäst för henne att hon arbetar. Fast det gör hon, det gör hon nästan alltid :)

Nu ska jag bara chilla och ta hand om mina fötter, om en stund blir det sängen. Imorrn blir det även party party, det ska bli sjukt roligt! :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar