fredag 21 maj 2010

Sådärja!

Uppe och pigg. Skulle vilja ha kaffe, men det är svårt eftersom kaffebryggaren är hos Carro. Funderar på att förflytta den hem till mig snart igen, jag saknar den lite :P Har faktiskt inte druckit kaffe sedan i måndags hos mamma och pappa.
Håller på att laga matlåda/frukost. Matlådan blir pasta med köttebullar, min absoluta favorit. NOT! Men, man tager vad man haver. Frukosten blir macka med köttebullar, det är godare :P

Efter inlägget igår blev dagen (kvällen) bara ännu bättre, och jag mådde riktigt bra när jag somnade. Först kom Magnus och Jens och hälsade på en stund, och det är grabbar som man faktiskt borde umgås med oftare, för de är så genomsnälla och trevliga båda två så man blir bara glad av att umgås med dem! Efter det ringde Peter och var sepe en stund, så jag fick skratta en massa. Sedan kom Erik en snabbis och var som vanligt knäpp, och sist men inte minst ringde Martina och pratade lite.
Jag tycker det är så sjukt gutt att jag har så många runtomkring mig som kan lysa upp de mörkaste stunder på cirka 30 sekunder, mer behövs faktiskt inte för de där. Lovely säger vi om det!

Men, dags att dra iväg, idag är det dansexamination och jag är faktiskt inte nervös, det får gå som det går helt enkelt. Det kan ju inte bli mer än fel, som en av mina kära Småbröder Jag Aldrig Fick säger.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar