söndag 30 maj 2010

I bakfyllans tecken

Ja, där bor jag just nu. För allt är inte riktigt rätt idag, det är rätt segt i skallen och lite illamående. Dock ska jag få i mig lite frukost nu, det brukar gå över. Fick ju hem min älskade kaffebryggare igår igen, så nu är jag lycklig ;)

Gårdagen var för övrigt riktigt bra. Började med en ölandstripp med Carro, där det blev fika, klädkollning och massa skratt. Sedan bar det hem hit, lite fix och käk, sedan hem till Carro för mer fix, och sedan bort till Lindö för att fira Gunilla och hennes vän Johanna. Det var riktigt mys och roligt, skrattade sjukt mycket. När solen gick ner vandrade vi vidare till deras korridor och där fortsatte kalasandet, tills det var dags att dra ut. Jag, Jocke och Johanna landade på Olearys där jag hittade massa folk. Sjukt roligt när varken Linda eller Roffe kände igen mig först :p Pratade även lite med Anders, det var längesedan. Tänk vilka minnen det finns från ettan liksom! haha.
Det blev hemgång och däck i säng med sista bussen. Men tack allihopa för en sjukt rolig kväll! Och tack Carro för att du fick mig att lämna kortet hemma.. :P

Idag mår man som sagt som man gör. Ska snart ut till mamma o pappa för att fika lite, mors dag idag ju! Så det ska bli mys. Sedan blir det att träna på bakåtkullerbytta och efter det plugga stegringar med Carro. Imorrn är sista dagen man verkligen måste anstränga sig på innan sommaren, det är dags för omexamination.
Bah.

Äh, nu ska jag skaffa ett liv eller något.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar