torsdag 27 maj 2010

Kokt ägg

Ja, det ska jag äta snart. Så snart det är färdigkokt. Det var faktiskt ganska längesedan jag åt det, och det ska bli riktigt gutt. Köpte det igår på Netto när jag var och handlade. Mumsi typ!

Idag vaknade och såg ut genom fönstret, och där var det strålande solsken. Humöret från igår sitter kvar, jag är på topp idag! Om cirkus en timme skulle Carrolinen komma och hämta mig så jag kan guida henne till Skälby där vi ska spendera dagen med orientering. Och det kommer bli roligt, det kommer det faktiskt! Gutt mos i say.

Ikväll ska jag iväg till Actic (föredetta nautilus) och få nytt träningsprogram. Det är på tiden, det har varit slut sedan flera veckor, och jag har inte varit där sedan dess. Visst, jag har rört på mig ändå, men jag saknar gymet. Så dit blir det ikväll.

Annars har jag inte mycket att berätta för världen.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar