torsdag 6 maj 2010

Plugga..

.. var det jag skulle göra egentligen. Det har jag inte gjort, inte ett ord har jag skrivit. Har inte ens öppnat dokumentet. Istället har jag och Carro suttit och snackat skit, och så har jag lekt på Facebook, och så har kollat på familjen Bernadotte på tv. När jag tittade på det satt drottningen och vinkade, vilket genast ledde mina tankar in på Vinkiasilvningen, och helt plötsligt saknade jag klassen rätt mycket. Så för tillfället känns det inte så ledsamt att lämna Vasa imorgon, även om jag kommer lipa som ett barn när jag väl går efter fritids. Så är det.

Annars har det varit gutt idag, Johan var och kollade på lektionen i morse. Musikgympapasset gick kanoners, och han tyckte jag skötte lektionen riktigt bra också. Känns sjukt skönt att höra faktiskt, även om Kari och gänget redan sagt det. Så det var nice.
Barnen blev lite arga på mig idag för att jag slutar imorgon, och några av fyrorna kämpar hårt med att få Kari att underkänna mig så jag får göra om praktiken. Har inte avslöjat för dem att jag antagligen kommer tillbaka till hösten, eftersom det inte är helt säkert. Men de lär nog få en rätt glad överraskning om det blir så. Jag kommer vara sjukt glad då i alla fall!

Men nu ska jag titta på Sveriges historia, plugget får vänta till senare, imorgon eller söndag.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar