söndag 23 maj 2010

Söndag

Igårkväll. Mina favoriter och jag. Kolla ögonen på mig och Bea.. :p

Japp, soliga söndag. Efter härliga lördag. För gårdagen var sjukt härlig. Jag och Jensa cyklade bort till Basse där vi satt med honom och Bea i solen i någon timma och snackade. Emil kom en stund med, och sedan drog vi oss bort till Andy för fest. Vi satt ute och röjde tills CL-finalen började, då vi gick in igen. Det är inte bra att kolla på fotboll, jag vill spela igen. Men Inte vann i alla fall, och eftersom den större delen hejade på dem så gjorde jag det med. MARGIT gjorde mål ;) Haha.
När fotbollen var slut blev det ös igen, och det var riktigt trevligt. Efter många om och men tog vi oss in till stan, jag, Bea, Basse och Martin. Jag var olaglig och skjutsade Martin, och tro fan att polisen kom. Men de hade nog lite mer att göra igårkväll, för de saktade bara in och sa till oss, sedan körde de iväg så fort Martin hoppat av cykeln.
Det blev i alla fall studentpuben där vi satt och tjötade i en timme tills den stängde, riktigt mys. Efter det drog vi till larmtorget för att hitta resten av gänget, vilket vi faktiskt gjorde. Men vi dissade dem rätt hårt och drog hem istället, tröttheten tog överhanden.
Men allt som allt, en sjukt bra kväll igår. Det brukar bli det med de där människorna!

Idag är det plugg som gäller, och sedan ska jag leka med världens bästa Jenn. Underbart!
Sådärja.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar